سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام به همه دوستای عزیز (خدا رو شکر که ...)

ارسال‌کننده : سعید و ...ش در : 89/5/29 7:49 عصر

... که اونجا باید
جای مهمی باشه شایدم علت تنفر من از ژاپنی ها یکیش همین دلیل باشه که

 اونا سر
نیروگاه اتمی بوشهر جا زدن اما الان خیلی خوشحالم و خیلی متعجب که روسها

لاخره اومدن و دارن تمومش میکنند و این جنین پیر
بلاخره داره متولد میشه من کاری ندارم

 کی اما
به نظرم باید به همه اونایی که از روز اول به فکر راه انداختن اونجا افتادن تا

اونایی که امروز دارن اونجا کار میکنند صرف نظر
از هر جناه بندیه سیاسی یک خسته نباشیه

 جانانه
گفت الانم که دارم این متن رو تایپ میکنم بی اختیار بغض گلومو گرفته احساس میکنم

 ایران
داره یک بار دیگه به دنیا ثابت میکنه که ایرانی به هر چی بخواد میرسه حالا به هر
قیمتی که شده

تو کتاب نبرد من _ آدولف هیتلر_ یک قسمت داره
راجع به سرباز اریایی که من خیلی دوستش دارم

میگه: مردم دنیا از سرباز آریایی مترسند چون
اونا توی جنگ جهانیه اول دیدن که سرباز آریایی چطور می جنگه حتی با کبود امکانات

که البته من فکر کنم که مردم دنیا اینو تو جنگ
ایران و عراق بهترو ملموس تر هم دیدن

 همین الانم
اگه با وجود همه امکانات و سلاح های پیشرفته جرأت حمله به ایران رو ندارن

 واسه
همین چیزهاست و همین پیشینه ی تاریخیه قوم آریاییه

خلاصه کنم حرفمو دم همه اونایی که از اول تا الان پای نیروگاه هسته
ای بوشهر واستادن و تلاش کردن
گرم




کلمات کلیدی :

کدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب