سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام به همه دوستای عزیز (خدا رو شکر که ...)

ارسال‌کننده : سعید و ...ش در : 89/5/29 7:50 عصر

سلام به همه دوستای عزیز ممنونم که ما رو تنها
نمیگذارید

 و به وبلاگ ما
سر میزنید این چند روزه با وجودی که خیلی

 خیلی
سرم شلوغه و درگیر انجام یک پروژه بزرگ کاری هستم

تا حدی که مجبور شدم مراسم عقد خودمو عقب بندازم
اما دیدن آمار بازدید

 وبلاگ منو
به وجد آورده و تلاش میکنم از کوچک ترین فرصت ممکنه

 واسه سر
زدن و بروز کردن وبلاگمون استفاده کنم

این یکی دو روزه تو اخبار تلویزیون خبرهای خیلی
جالبی شنیدم

 که منو
یاد بچه گی هام انداخت آخه عادت به گوش دادن اخبار رو من از بچگی دارم

 که اونم
باید ممنون پدرم باشم یادمه حدود بیست سال پیش بود که آلمانی ها

 و بعدم
ژاپنی ها (شایدم اول ژاپن بعد آلمان) اومدن تا واسه ما این نیروگاه هسته ای بوشهر

 رو راه
بندازند اما هر دو تاشون جا زدندن حتی یادمه اگه اشتباه نکنم ژاپنی ها بودن که

 حاضر
شدن غرامت جا زدنشونم بدهند و در برن من اون موقع ها خیلی کوچک بودم اون

خیلی از این چیزا سر در نمی اوردم (الانم سر در
نمیارم ها) اما با همون بچگی هم می فهمیدم




کلمات کلیدی :

کدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب