سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قابل توجه آقایانی که کار از زندگی برایشان مهمتر است!!!!

ارسال‌کننده : alpinistk2 در : 89/1/16 4:58 عصر

تأثیر دیگران را درک کنید

دکتر جان گوتمان محقق دانشگاه واشنگتن که به شکل شگفت­انگیزی می­تواند موفقیت ازدواج در زوج­های جوان را پیش­بینی کند، معتقد است یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت در روابط، پذیرش تأثیر دیگران در زندگی ماست. مثلاً فرض کنید که با همسرتان تماس می­گیرید تا به او اطلاع دهید که مجبور هستید تا دیروقت در شرکت کار کنید و همسرتان هم به خاطر این موضوع از شما گله می­کند و می­گوید سرتاسر هفته را تا دیروقت کار کردید و حتی یک بار هم با هم شام نخوردید. در جواب این گلایه می­توانید به همسرتان پرخاش کنید و بگویید: فکر میکنی خودم دوست دارم تا دیروقت اینجا بمانم و با این صورت­حساب­ها سروکله بزنم؟ اما می­توانید کمی خوش رفتار باشید و بگویید: ببخش عزیزم، اما این صورت­حساب­ها فردا باید پرداخت شوند.

اما بهترین کاری که می­توانید بکنید این است که نقش و تأثیر او را در زندگی­اتان بپذیرید. چون در عین حال که او از شما گله می­کند، می­خواهد به شما بگوید که ارزش و اهمیت ازدواجتان کمتر از شغل شما نیست. واقعاً اگر امشب نتوانید به صورت­حساب­های شرکت رسیدگی کنید، شرکت ورشکسته می­شود؟! آیا ارزش دارد که این قدر از زندگی­اتان را هزینه کنید؟ یعنی نقش و احساس همسرتان را نادیده بگیرید؟

درک کردن تأثیر دیگران در زندگی­اتان به این معنا نیست که دائم به فکر برآورده کردن خواسته­های دیگران باشید. معمولاً همه ما خطوط قرمزی در امور مختلف زندگی داریم و امیدواریم که همسرمان این موضوع را درک کند. اما اگر به نظرات همسرتان توجه کنید می­توانید به بهترین شکل نشان دهید که به او اهمیت می­دهید و تلاش می­کنید سایر امور زندگی را براساس نیازهای او شکل بدهید.




کلمات کلیدی :

کدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب